Bali! - Reisverslag uit Karanganyar, Indonesië van Pleun en Rosa - WaarBenJij.nu Bali! - Reisverslag uit Karanganyar, Indonesië van Pleun en Rosa - WaarBenJij.nu

Bali!

Blijf op de hoogte en volg Pleun en Rosa

25 December 2015 | Indonesië, Karanganyar

Hallo allemaal, oeps we merken dat we al minder beginnen te schrijven en omdat de WiFi t vaak niet goed doet vergeten we t dan weer online te zetten.. We zijn n weekje geleden aangekomen in Uluwatu, Bali. Op Lombok hebben we een tweedaagse trekking gedaan naar de eerste krater van de Rinjani, kei zwaar en kei mooi! We sliepen in een tentje op de berg na een dag zweten dus het was erg koud en primitief maar het uitzicht (en de spierpijn die er na 4 dagen nog steeds was) was het meer dan waard. Daarna zijn we gelijk door gegaan naar Gili Trawangan om bij te komen, te chillen en cocktails te drinken. Na een klein weekje hier hebben we de boot gepakt naar Gili Air, een stuk rustiger dan Gili Trawangan maar met een heel fijn sfeertje. Hier sliepen we in een soort hutje en hebben we veel leuke mensen ontmoet, yoga en meditatie gedaan en Pleun heeft d'r eerste hardlooprondje langs het strand van Indonesie erop zitten! Na Uluwatu zijn we langzaam via Kuta en Semniyak naar Ubud gegaan en zondag zijn Kim en jolande aangekomen! Hier rijden we weer n beetje rond met n scooter, bekijken we tempels en rijstenvelden, drinken we cocktails en wisselen we elkaar helaas af in ziek zijn.. Morgen hopen we allemaal weer beter te zijn en tweede kerstdag te kunnen vieren! Morgen vertrekken we richting Lovina. We wensen jullie ook allemaal een hele fijne kerst!